Minun ukki on ollut aikoinaan järjestelemässä rekikoirakilpailuita. Ukki otti yhteyttä sen aikaiseen kaveriinsa Topiin. Topi on niissä hommissa haka,kolme suomen mestaruuttakin on plakkarissa. Ukki kertoi että tällanen muuttityttö olis rekeä vailla ja niin me sitten lähdettiin käymään hänen luonaan. Siellä oli 7 huskya. Joona poika oli aivan ihana,siihen minä ihastuin aivan ensimmäisenä! Tässä kuvassa me ollaan Joonan kanssa nenätysten,sekä takana näkyy Joonan isä Kassu.2106239.jpg

Topi sitten halusi lahjoittaa minulle vanhan, mutta vielä hyvin toimivan reen. SuurKiitos! Tänään käytiin testaamassa sitä. Pikkusen kyllä pelotti kun se sillä tavalla suhahdellen ja kolahdellen tuli perässä,mutta kyllä minä kait siihen totun.2106242.jpg

Kunhan minä totun tähän hommaan ja kunhan saadaan lisää lunta,niin sitten lähdetään Joonan ja muittenkin koirien kanssa ihan porukalla rekeä vetämään!