Tässä pari kuvaa minusta. Ensimmäisessä olen 2kk vanha,pieni ja nätti. Nykyäänhän minä olen noista kahdesta vaihtoehdosta vain nätti. Toinen kuva on otettu tänään. Vertailun vuoksi otettiin sama kuppi molempiin kuviin.

2011032.jpg

2011028.jpg

Mielestäni olen jo sen verran iso,että minulle voisi puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Jostakin syystä keksitään mitä ihmeellisimpiä sanoja,etten minä ymmärtäisi! Kerron nyt muillekin ihan esimerkkinä yhden asian,jos joku muu selviäisi tältä kieroilulta ja mielipahalta. Väinöä ja Helmi-tätiä seuraamalla olen nimittäin saanut selville mitä tarkoittaa kastraatio ja sterilisaatio. Ensinnäkin kastraatio! Väinö kävi viime vuoden lopulla siinä leikkauksessa. Ihan selvästi kastraatio tarkoittaa mahalaukun suurennusta! Heti leikkauksen jälkeen alkoi Väinö syömään ihan hillittömästi. Ennen se oli tosi huono syömään,mutta nykyisin sen on lähes mahdoton saada uutta suurennettua vatsaansa täyteen! Ihan simppeli juttu,eikö?!

Ja sitten Helmi-täti ja sterilisaatio. Huomaa sen hölmömpikin miten Helmi-täti leikkauksen jälkeen on ollut paljon kiltimpi minuakin kohtaan. Eli epäilempä että se kävi jossakin aivoleikkauksessa,jossa poistettiin ärripurrilisäke tai jotain...

Senkun vaan puhutte hienoilla sanoilla,kyllä minä selville saan mitä ne OIKEASTI tarkoittaa!!!